Zzz.

oj vad jag är trött! har ändå sovit lite efter jobbet... de här två lediga dagarna har gjort slut på mej. kändes som om jag varit borta i en vecka från jobbet. helsnurrigt! och imon är jag ledig igen...

nu sitter jag och gör ingenting... ganska tråligt faktiskt. ensamt mest.

bara 14 dagar kvar tills jag sitter på flyget mot sydney. jag längtar verkligen. ska bli så skönt att få komma bort från allting. komma till ett nytt ställe med nya människor och en ny vardag. finns saker jag kommer sakna, men också saker jag bara vill glömma. det kommer i alla fall att bli helt fantastiskt!

jag går runt och känner mej typ som om jag vore nykär hela tiden. det bara pirrar i hela mej! jag tror jag vet vad resfeber innebär nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0