tråkigt väder...

varför är det ALLTID så tråkigt väder i sverige?! eller är det bara i karlskrona kanske... åhh, blir så deppig. fast så glad när jag tänker på att jag väldigt snart slipper det här gråa trista regniga vädret. sommaren, här kommer jag!

idag fyller min lillebror 18 år. grattis till honom... inte för att han nånsin läser min blogg, men ändå, mest för sakens skull. födelsedag innebär ju också kalas, såklart. så jag har varit ute på ön och hälsat på idag efter jobbet. prinsesstårta och kladdkaka, JA TACK!

nu ikväll har jag varit ute och gått en runda med anna (i regnet!). det är så mysigt att bara ströva runt i ingenstans sådär på kvällarna. rensa hjärnan liksom. gå runt och filosofera och göra sej av med alla dumma tankar som snurrar i huvudet. (med tanke på att vi båda genomgår samma fas i livet, så känns det rätt bra!)

nu ska jag gå och lägga mej. jobb imon igen.
ser fram emot imorgonkväll, då blir det restaurang och bowling med jobbet. lite avskedskväll för mej. (fast jag jobbar torsdag, fredag också.) kommer sakna er sen mina kära arbetskamrater!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0