avskedskväll

dagen började som vanligt med jobb... är verkligen en lugn tid nu. har varit jättelite att göra. mycket roligare när det är fullt upp. känns som om vi jobbat dubbelt så länge...

kvällen bjöd på god middag på casablanca, och bowling på saltö, tillsammans med alla jobbarkompisarna. vi samlade allihop på en gång och hade lite hejdå-kväll för mej. har varit mycket trevligt. fast kändes inte så avskedsaktigt. kanske tur det.

imorgon är jag ledig. tänkte jag skulle försöka uträtta lite ärenden, göra klart några punkter inför resan. bland annat gå till min gamla skola och få min engelska översättning av betygen stämplad och underskriven. sen måste jag ta foton av mej själv och skicka in min ansökan om internationellt körkort. måste även gå till apoteket och köpa solkräm och liknande. känns lite konstigt... men allra först så ska jag tvätta kl 07.00! oj, vad ledig man känner sej.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jobbigt att ha mycket att göra=)

2008-01-08 @ 22:11:09
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0