Tupperware

OJ VAD JAG HAR BLIVIT VUXEN!! ...

är det inte en massa vuxenpoäng för att gå på tupperware visning? det var jag på igår, hos LINDA, en jobbkompis från lindohfs. jag var yngst... fast kul att man får vara med tycker jag! :) vi är ju faktiskt ganska lika ändå. hihi. jag beställde bara en ostkupa. det behöver jag verkligen. sen får visst alla en liten vispskål för att man kom. kan ju alltid vara bra att ha en extra burk :P ... men annars så är det ju ganska dyrt faktiskt. man storshoppar ju inte precis.

idag är det fredag. konstigt konstigt.... veckorna går för fort! och på jobbet är det fullt upp, så jag får till och med hoppa in för att jobba extra imorgon. jag säger aldrig nej :) vi har fått alla fonus beställningar till minnesceremonin för de fyra killarna som omkom i den där tragiska helikopterolyckan. det är stort för oss. det är ju mycket som ligger över våra axlar. inte vill man väl att försvarsministern, försvarsdepartementet och alla de andra högt upsatta människorna i sverige ska bli besvikna?! nej vi ska minsann göra vårt bästa. det ska bli så otroligt fint för dem! VILA I FRID.

idag blåser det jättemycket! kändes nästan som att jag stod stilla när jag cyklade till jobbet imorse... jag liksom bara trampade och trampade, men kom aaaldriiiig fram. fast värre var det när jag skulle hem. då ÖSREGNADE det!!! fast jag cyklade ju ändå, tapper som man är. kan ju säga att jag var helt DYNGSUR när jag kom hem. typ som en blöt katt... eller som om jag hade badat med kläderna på. det bara droppade om mej... fast det är då det är allra mysigast att få ta på sej mjukisbyxor och bara få krypa ner under en filt. :)

vad gör jag en fredagskväll då? jag tvättar, har lagat god mat, ska snart diska och sitter lite här, samtidigt som jag har fullt med ljus tända när jag tittar på idol. ska nog poppa lite popcorn till mej själv sen :)

/martina
- oooj, vad det blåååser idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0