tråk tråk tråk

ÅÅÅÅÅÅÅHHH...

nu är jag ju hur pigg som helst. skulle aldrig sovit så mycket idag. fast det var ju så längesen sist. men vad ska jag hitta på nu då? jag har är liksom rastlös. har precis sett en film på tv, ganska bra faktiskt. och nu kollar jag på slutet av en annan film, som jag sett en gång för några år sen.

jag kanske skulle gå och lägga mej i sängen och läsa lite? håller på med martina-koden av martina haag. hon är galen. fast hon heter ju MARTINA, det kanske är därför.

imorgon är det jobb igen. tycker det ska bli riktig kul imorgon. kommer förmodligen bli mer blommor till helikopterpojkarna. allt ska vara färdigt imorgon eftersom minnesceremonin är på tisdag. det är nog första gången jag verkligen tänker på vad som hänt, varför jag står och gör dessa fina blomsterarbeten, jag liksom känner något för dem. men måste det verkligen hända nåt sånt här för att man ska bli uppvaktad med  så mycket fina blommor? för det är inte ofta man får göra grejer i den prisklassen precis... SNÅLA MÄNNISKOR!!!

/martina
- godnatt? ...


Kommentarer
Postat av: elin

Tack så mycket :)

2007-09-30 @ 23:17:14
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Jess

Nää, det är det verkligen inte :D

2007-10-03 @ 16:28:29
URL: http://brottarjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0