ledig

DÅ VAR DENNA HELGEN ÖVER... OCH IDAG ÄR DET MÅNDAG.

känns lite som typ torsdag, fredag nånting. jag blir helt snurrig av att vara ledig mitt i veckorna. fast det funkar ju.

har varit lite på stan idag. köpte en tröja som jag tänkte ha på linas 20-års kalas till helgen. outfiten är planerad :) haha. blir väl utgång efter kalaset sen kan jag tänka mej :) längesen sist.

idag fyller ALFRED 5 år! GRATTIS :) har köpt present till honom och lina idag. hihi.

ska åka och handla senare idag.. sitter mest och väntar på att simon ska sluta jobbet snart så vi kan åka sen. jag har verkligen ingenting i mitt kylskåp! det nästan ekar...

/martina

Kommentarer
Postat av: Jess

Jaa, du måste käka! du ser ut som en speta ju!

2007-09-24 @ 21:01:19
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0