bullbak

VISST SER DET SMARRIGT UT?! :)

image43

idag har jag hunnit med mycket. sov hos simon inatt, så åkte med honom hem på morgonen när han skulle jobba vid sju. det har varit en lång dag. tvättade vid sju, var ute och gick en runda, rengjorde på toa, handlade, bakade bullar, lagade mat och så har jag även hunnit med att pyssla lite med mitt fina fotoalbum med gotlandsbilderna, som jag framkallat. passade också på att hälsa på hos mina vänner på lindohfs och bjöd dem på bullar. sen kom mamma hit efter att hon varit och handlat. (hon fick också bullar.) sen lämnade jag in min digitalkamera som är lite konstig. och så åkte  jag och mamma ut till ÖB och köpte en inne/ute termometer till mej. jag måste ju faktiskt kunna se hur kallt eller varmt det är när jag ska cykla till jobbet på mornarna.

nu sitter jag i soffan och kollar på idol. sen top model stockholm. har just proppat i mej två kantarellmackor :)

/martina
- vill du ha en bulle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0