hej så länge karlskrona!

MALMÖ MALMÖ MALMÖÖÖ!!!

nu har jag varit och hämtat min digitalkamera som varit på reparation och service i en månad... lagom timing att få tillbaks den precis innan malmöresan :)

tror att jag har fått med mej allt som behövs. kanske lite extra... väskan är alldeles för tung. fast vi kör ju med bilen ner denna gången, så man slipper ju kånka med väskan på ett tåg. och när man har bil så gör det ju inget om man packat ner lite för mycket :P

snart kommer väl mamma och pappa hit. då ska vi fixa resefikan. sen åker vi ut till lyckeby och hämtar simon :) han envisades om att jobba halva dagen, så därför vi åker så sent som efter tolv, närmre ett. kommer väl precis lagom till hem-från-jobbet-trafiken mellan lund och malmö. tar nog liiite extra tid just den biten.

vet inte riktigt vad som händer ikväll. pappa och simon kanske skulle på hockey. derby i malmö tydligen. kerstin, jag och mamma får väl ta en runda till ikea då. för dit vill ju ändå inte pappa eller simon. de blir nog glada att de slipper...

ha det bra i lilla karlskrona mina vänner!
för jag ska ha en skitbra helg i malmö!


 

image68

Kommentarer
Postat av: jess

hoppas du får det kul :)

2007-10-20 @ 07:59:59
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0