dagen som gått

IDAG HAR JAG GJORT MYCKET.

inatt sov jag hos simon, så jag åkte med honom hem imorse när han skulle in och jobba vid sju. väl hemma så var det bara att pallra sej ner i tvättstugan. sen gick jag faktiskt och la mej i en timme innan jag skulle ner och hämta tvätten igen.

vid tiotiden gick jag och anna ut på stan en runda. först till telenorbutiken. anna är faktiskt stamkund där :) så jag lämnade in min mobil som fick sej en smäll i malmö. man hör inte så bra i den länge. låter som att det är en mygga som hela tiden upprepar allt som jag och den i andra änden säger. väldigt jobbigt! men nu är den ivägskickad och blir förhoppningsvis som den ska igen. tills dess har jag fått en rosa lånetelefon. snyggt!

jag köpte inget på stan idag. eller jo, det gjorde jag visst. två par vantar! jag upptäckte att jag hade lite brist på fingervantar, så tyckte att jag behövde investera i det.

vid tolv kom linda och hämtade mej. då åkte vi ut till rosenholm för att plocka mossa. vi var rätt snygga faktiskt. mjukisbyxor, blommiga stövlar och fliströja var min outfit :)

efter skogen så lånade jag mamma och pappas bil för att åka ut och handla på maxi. behövde typ fylla på allt i skafferiet. handlade för nästan sexhundra kronor! det är inte billigt att leva på egen hand.

nu ska jag se på roomservice, sen top model sthlm och därefter fråga olle. kvällen är fullbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0