åter på hemmaplan

NY VECKA IGEN

helgen i malmö var bra. första kvällen var vi på ikea och jag fick min efterlängtade svarta golvvas.

lördagen var bokad för shopping och vi spenderade många timmar på stan. mina fötter värkte helt otroligt mycket efter dessa sex timmar på gåggatan i malmö city. kvällen bjöd på god mat och sen fest hos min mosters kompis. kerstin somnade dock på soffan under festen, så jag och simon och de andra gick till KB själva. lite roligare att gå ut i en annan stad, fast jag känner ändå aldrig den där wow känslan över att gå ut.

innan hemresan på söndagen åkte vi till burlöv center och gick i ännu fler affärer. trodde nästan att simon skulle bryta ihop totalt... fast han bet ihop och hade gott mod hela helgen. fastän han fått stå ut med min pappas ständiga prat om allt och ingenting.

måste tillägga att min moster, kerstin, är typ världens slöaste på att göra sej iordning. när alla är färdiga för att gå så måste hon typ bara byta kläder, sen bara fixa håret, sen bara hitta en passande scarfs, och sen kanske byta från byxor till kjol eller sminka sig, eller sen dricka kaffe mitt i allt. hon är helt makalös! kan ju säga att alla var rätt irriterade ett tag...
image69

__________________________________________________________


just nu sitter jag i soffan och kollar på tv. jag har hur tråkigt som helst. typ såååååhääääääääär tråkigt!

vad kan man göra om kvällarna egentligen? nu är det ju alldeles mörkt och kallt ute, så ut vill man ju helst inte gå. inte ensam i alla fall... vad gör alla andra undrar jag då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0