vinterfint

LEDIG IDAG.

för tillfället så sitter jag vid datorn hemma på aspö. eller är det egentligen hemma? lite konstigt att definiera vilket som är hemma numera. jag har ju ändå egen lägenhet och jag bor ju faktiskt där. men jag har ju bott här på aspö så väldigt lån tid. det är lite konstigt det där med vad som är hemma.

idag har jag julfixat lite i min lägenhet :) det blir superfint! jag har gjort ljusfat med mossa, hyacinter, tasetter och jukulor. åhh det blir så bra! tänkte jag skulle lägga upp lite  bilder på vad jag pysslat med idag. men det får bli imorgon, är ju ledig då också :)

nu ska jag upp och hälsa på farmor och farfar! kolla om deras resväska kan va nåt när man ska på långresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0