söndag kväll.

kom precis hem från hockeyn. khk mot värnamo. rätt bra match. jag är inte så insatt, men det är kul att göra något. skönt att ha lite sällskap och folk runtomkring sej.

nu sitter jag ensam i soffan med alla mina ljus tända och kollar på ingenting på tv. fast jag sitter i och för sej med datorn samtidigt.

image95imorgon är jag ledig. har ju jobbat helgen nu, så ska bli skönt att få vara lite ledig. med tanke på att jag kommer jobba i stort sett varje dag i december så får man passa på att njuta av ledigheten nu innan det drar igång. jag ska ju jobba i båda blomsteraffärerna under december, så det blir ju en del. fast det gör ju inget nu när jag är ensam, bara skönt o slippa sitta hemma.

nästa helg är det ju första advent. då ska julbelysningen upp och mysnivån ska va på topp :) tänkte att jag skulle fixa lite jul/advents fint här hemma nu på mina lediga dagar. jag har ju lite projekt som måste färdigställas. skoj :)

Kommentarer
Postat av: sandra

åh va synd..tråkigt när det tar slut..joda vi sket i russinen då jag hatar dom :P..

2007-11-25 @ 21:04:10
URL: http://Saandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0