last weekend.

nu var det vääääldigt längesen jag skrev här. har haft mycket att stå i och mycket som hänt. kan ju berätta lite kort om en bra helg.

LÖRDAG
i lördags hade jag och några kompisar lite fest hemma hos mej. det var jag, jonna, jonnas bror simon, jens, mikael och så anna en liten stund. det vi har gemensamt allihopa är vår tid på vägvisaren... jens och jag lagade jättegod pizza :) jag har nog aldrig varit och handlat så länge som vi var på cityhallen. fast det var skoj :) pizzan var uppskattad av alla, utom mikael för han kunde inte smaka, han var allerigisk (och hade ätit hemma redan). kvällen bjöd på trevligt prat, ölspel, twister och utgång med lite halloweentema. jag är faktiskt KUNG på twister! det är en sak som är riktigt säker (nej, jag är ingen akrobat). blev mycket chips och dip. jens fick ont o magen och var lite halvpigg hela kvällen, synd och tråkigt. vi gick i alla fall ut allihopa och hade jätteskoj! vi höll mest till på playbar eftersom vi inte kom in på nivå nu när dom höjt åldersgränsen. drygt... fast jag hade i alla fall hur kul som helst! roliagare än på länge! TACK mina vänner!

SÖNDAG
tvättstugan kl. 07.00. hur pigg är man efter tre timmars sömn?! gick och la mej och somnade typ vid fyra kvällen innan. inget att rekomendera. fast diciplinerad som är, så samlade jag ihop tvätten och begav mej ner i tvättstugan.

på kvällen var det dags för firmafest. den årliga alla-helgona-middagen som alltid infinner sig på en söndag. det bjöds på trerätters och mycket hårda skämt. alla mina jobbarkompisar är heljsuka, faktiskt. simon och jag höll oss nyktra, rätt trötta efter föregående kvälls festande. det blev dock inte så sent för vår del, och vi somnade som stockar när vi kom hem till sängen. SKÖNT! fast mindre kul att pallra sej upp för att jobba dagen efter...


det var nog det mesta om min helg. intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0