11 dagar in i november

i söndgas var det farsdag. fedagen och lördagen har bestått av mycket jobb, stress och förberedelser.

efter att jag slutat jobbet i lördags eftermidag så åkte jag och simon upp till nyrbo för att hälsa på hans syster bonnie och hennes familj. det bjöds på god mat och mycket godsaker. simons systerdotter maja var överlycklig över att vi Ä N T L I G E N kom upp och hälsade på. jag fick agera "lektant", maja och jag har pärlat, ritat, tittat på pippi långstrum, åkt sparkcykel och gungat m.m.

på söndagen, då det också var farsdag, så gick vi på årets första julmarknad i nybro. det luktade glögg, serverades risgrynsgröt och skinkmacka, tomten var framme och kylan hade krypit sig fram under natten. måste säga att det kändes ganska konstigt att vara på julmarknad, men rätt mysigt ändå. jag tycker egentligen att det är alldeles för tidigt att dra igång med julen...

image85
(vi gungade betydligt fortare än vad det ser ut som på bilden...)


       
 
image86

(för att det bara är så, vi två helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: Jessica

naaaw, gud vad söta ni är !

2007-11-13 @ 12:05:10
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0