1 steg närmre

passet har anlänt! ser verkligen jättesnygg ut, jag lovar.... jag har varit på baken och beställt ett visa-kort som funkar öööverallt. försäkringskassan var stängt... jag och ida har pratat igenom allt vad det gäller resan, nu är vi redo! :) imorgon ska vi boka flygbiljetterna, då finns ingen återvändo.

nu när vi fått passen, så är det bara flyget som måste bokas, därefter kan vi ordna resten. viktigast är ju vårt working holiday visa. prio ett på listan nu, efter flyget alltså.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

förmiddagen spenderades tillsammans med lina, i rödeby. hon bjöd på frukosfika och kakor. gottgott! kollade på helkonstiga program på tv. galna amerikaner som tjurar på varandra över kärleksaffärer, sen blir det tillslut fight av det. sen gick vi en runda runt rödeby och hälsade på i blomsteraffären där hon jobbar.

det är så kallt ute så man får en chock varje gång man sticker ut näsan genom dörren... eller nästan i alla fall. för det har ju blivit kallt bara sådär helt plöttsligt. härom veckan var det ju 10 grader + och nu runt 0... konstigt och dumt. vi kan väl vänta lite med kylan och snön? det hade vatt bättre...

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vad roligt. Kan tänka mig att det är mycket som måste fixas och tänka på!
Kul att du hörde av dig angående lägenheten. Himla synd att den var lite för dyr för min ekonomi!

2007-11-14 @ 18:25:54
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0