slut på julen.

jaha, då var julen över. och jag som inte ens hann få nån julstämning... allt är så konstigt.

jualfton var bra. jag fick många fina julklappar :) tänk att jag trots allt varit så snäll ändå.

igår, juldagen, så hade jag min 20års fest. kom mycket folk, fler än jag förväntat mej. det var skoj :) fick även då fina presenter! och blommor! sen blev det utgång, nivå. världens längsta kö! tyckte ändå att vi var ute i tid, men ack då. kallt och blåsigt var det. och vakterna var galna... men tillslut kom vi ändå in. jag och kerstin var tapprast och gav inte upp.

idag har det däremot inte varit riktigt lika kul... har varit helt off. sällan jag blir bakis, men när det väl händer så är det illa. usch... inget kul. och en massa burkar o flaskor o glas att städa upp. men nu är allt städat och klart. fint och fräscht igen.

har installerat min webcamera som jag fick i julklapp. mamma och jag fick varsin så att vi kan se varandra sen när jag åkt till australien. bra! så häromdan fixade jag msn till mamma, pappa och farfar.


25 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0