grattis till mej! 20 år! wihoo :)

IDAG FYLLER JAG 20 ÅR!
stort grattis till mej själv, tack tack! haha.

dagen började bra :) jag cyklade som vanligt ut till jobbet. blev bemött av hans och jimmy som ställde till med födelsedagssång. direkt efter var det dags för nästa trupp, damerna sång. och så fick jag en fin tulpanbukett och ett kort med en peng i. vilka fina arbetskamrater man har!

senare under dagen kom jetpak med blomsterbud till mej! under tiden jag jobbade. jag blev helt chockad! så väldigt glad. en hel kasse med presenter och blommor från mina systrar på lindohfs. så fina ni är! <3

för övrigt så har dagen varit helkörig. mycket att göra, allt på en gång. men det är väl som det ska vara i dessa dar. men snart är det över... snart blir allt som vanligt igen. (ett litet tag.)
 
väl hemma från jobbet så var det dags för släktkalas. hemma hos mej i lägenheten, faktiskt :) mycket trevligt. fick fina presenter! tack tack tack!

känns bara väldigt konstigt att jag har fyllt 20. eller att det är min födelsedag idag. tiden går så fort. alldeles för fort. jag närmar mej 40...



OCH imorgon är det julafton... ska firas hemma på ön med släkten.
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: mie

grattis på födelsedan :)

2007-12-23 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0