IHHHHH!!!

JAG SKA ALDRIG MER HA FÖNSTERNA ÖPPNA FÖR "SMÅKRYP"

måste bara säga att jag just hade sveriges absolut största spindel i mitt vardagsrum! helt plöttsligt satt den bara där uppe i ena hörnet och såg alldeles skräckinjagande ut. så jag bad min kära prins simon att döda den. har var inte speciellt tuff han heller när han insåg hur stor den verkligen var. så vi fick ta fram pallen och en tidning och sen helt enkelt slå ihjäl den. UUUSSSCCCHHH!!! den var så äcklig! kroppen var ju typ stor som en tumnagel och benen måste varit minst 2 cm långa, kanske 5-6 cm i diameter. kan ni förstå hur hemsk den gentligen var?!

Kommentarer
Postat av: Jess

Eeeeeh jaa, sånna spindlar har jag haft i mitt rum hela min uppväxt förfan! jag hatar spindlar. så jag förstår dig martina!

2007-09-06 @ 19:09:22
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0