sjukhus

LÄSKIGT MED SLANGAR OCH NÅLAR OCH GRÖNA ROCKAR.

idag har jag varit i karlshamn. simon skulle operera sig, så jag och mia följde med. vi var där strax efter elva, eftersom simon fått tid halv tolv. operation och sövning och uppvakning beräknades ta mellan två till tre timmar, så mia och jag tog oss en vända i karlshamn city. ingen stor stad precis. vi åt bakadpotatis och spanade i lite affärer.

när vi kom tillbaks trodde vi att simon skulle vara halvfärdig. men det visade sig att han inte ens hade fått komma in till operation. han höll på att sövas vid tvåtiden.. så vi satte oss ner i väntrumet och väntade...

strax efter tre hörde vi liv i korridoren. -hallå morsan! det var simon som kom inrullandes i sin säng. han verkade helt borta, typ hög. de skickade in honom i uppvakningsrummet..

vi satte oss i väntrummet igen och väntade i typ 40 minuter till. sen fick vi komma in och se honom! åhh, det såg så läskigt ut när han låg där i sjukhussängen med slangar och nålar. han såg så hjälplös och sjuk ut. fast det var han ju inte, egentligen. jag blev lite rädd...

han hade rätt roliga kläder på sej. jättefula sjukhusstrumpor, konstiga kalsonger och en stor sladdrig tröja som var öppen i ryggen. operationen gick bra. fast blir nog lite jobbigt med det där såret och stygnen...

efter fem fick vi gå. så simon fick ta på sej sina vanliga kläder och såg lite mer normal ut. min vanliga simon liksom. vi åkte direkt till mcdonalds. han var jättehunhrig eftersom han inte fått äta sedan kvällen innan. fast jag hatar mcdonalds så jag åt inget...

jag älskar honom :) du och jag simon.

Kommentarer
Postat av: sandrah

tror dessvärre att det var en bluff jag med..men fan va hemskt att ens komma på en såndan sak att skriva om och bara bluffa..va var det han opererades för?..eller kanske hemligt

2007-10-11 @ 10:51:00
URL: http://Saandrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0