ordentligt med resfeber

det pirrar i hela kroppen och jag är alldeles vimsig! det måste vara innebörden av resfeber som gör sej i min kropp!

jag går runt och funderar. jag får inte riktigt in all det här i mitt huvud. jag ska verkligen till sydney. det har liksom fortfarande inte satt sej riktigt i min hjärna. men om en vecka så är jag där. då är jag i ett helt nytt stort främmande land! jag kommer att prata engelska hela dagarna, jag kommer läsa på engelska, titta på engelska, ja allt, allt är på engelska! så jag hoppas jag kan lära mej en del så jag blir riktigt bra!

väskan är äntligen packad. och den gick faktiskt att stänga! men jag har packat den väldigt noga. vikt varenda litet klädesplagg för att det ska ta minimalt med plats i min precis lagom stora resväska. fin är den också! alldeles röd :)

jag blir helt stissig av att tänka på att jag verkligen befinner mej på andra sidan jorden snart! aaaaahh! det är så häftigt! helt galet! helt otroligt! jag längtar så mycket, men snart är jag där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0