National Treasure - Hemligheternas bok

söndag...
det säger väl allt?
har sovit länge, och dessutom legat kvar och dragit mej ordentligt.

kvällen spenderades på bio, tillsammans med simon (numera vän). jag har fått två biobiljetter av en kund på kiosken, så tänkte jag skulle passa på att använda dem innan jag åker, och bjöd därför simon på bio. (han bjöd på godis). vi såg nya national treasure. jag tyckte ettan var bra och spännande, så hade samma förväntningar inför tvåan. måste säga att jag är helnöjd! den höll ju måttet, lite overkliga scener får man väl tåla, det är ju lite av grejen, men spännande var det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej martina!
sofia (glimvall) och jag såg dig på playbar på juldagen och petade dig på ärmen men du märkte oss ej! hehe!

2008-01-14 @ 12:31:29
URL: http://killaparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0