h&m paketet har anlänt!

äntligen har mina sommarkläder kommit! :) och för första gången nånsin passade det mesta. vad glad jag blev! så nu har jag tre nya sjyssta shorts, två linnen, en tunn kofta och en ursnygg bikini! wihoo!

nu återstår att färdigställa packningen. det är ganska svårt... men mamma var här imorse o lämnade in delras våg, så nu kan jag få lite mer koll på hur mycket jag kan packa.

imorgon är det jobb igen. sista dagen på kiosken innan avresa. kommer kännas tomt utan dem... de är ju som en del av min familj på nått sätt. man träffas ju i stort sett varje dag, och delar med sej av nästan allt. jag tror de vet mer om mej än vad jag själv gör. och ibland tror jag att jag pratar hål i deras öron... kommer sakna er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0