älskar, älskar INTE

jag vill så gärna hata.
jag vill så gärna älska.
varför är det så svårt?!
varför står jag mitt i?
jag blir så arg på mej själv.
jag vet inte längre.
det fanns något bra,
det fanns något jag hoppades på.
nu finns inget,
nu är allt borta.
vissa dagar mår jag bra.
vissa dagar mår jag skit.
men ändå finns du där,
ändå finns du i mina tankar.
jag vill inte hata,
men jag vill inte heller älska.
ska jag glömma?
ska jag glömma allt som betytt?
varför är allt så svårt?
varför gör jag det så svårt?
jag önskar det var lätt...
jag önskar jag kunde komma undan.
låt det gå vidare.
låt mitt liv bli till nått nytt!
jag försöker se framåt.
jag försöker förtränga.
det är så mycket jag undrar,
så mycket jag inte förstår.
när händer det igen?
när kommer den jag ska dela livet med?
hur länge ska jag vänta?
hur gammal hinner jag bli...
allt känns hopplöst.
allt känns skit.
jag väntar på min prins.
jag väntar på nån som bryr sej.
nån som tar hand om mej,
nån som älskar mej,
nån som vill ha mej,
nån som tänker stanna!
när jag ska jag få vara lycklig?!
när ska jag få känna mej betydelsefull?
jag väntar,
men låt mej inte vänta för länge...



TRO INTE ATT JAG VÄNTAR! TRO INTE ATT JAG KOMMER TILLBAKS! TRO INTE ATT DET FINNS EN ANDRA CHANS!


om 11 dagar befinner jag mej i sydney.
om 11 dagar börjar mitt nya liv.
om 11 dagar har jag bestämt mej för att gå vidare, att "glömma" dej!


image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0