just today.

IDAG ÄR DET SÖNDAG.


har varit en riktig söndag idag. vi sov jättelänge! ganska skönt faktiskt. och så åt vi god fukost :) sen åkte simon iväg för han skulle spela match i ronneby... så jag la mej på soffan och kollade på nåt konstigt program på tv. handlade typ om män som skulle klä ut sig och leva som kvinnor för att få förståelse för sina fruar och då kunna vinna 250 000 kronor. helkonstigt! så jag somnade... trodde inte att jag hade sovit så länge, eftersom det fortfarande var samma program när jag vaknade. men när jag kollade på klockan så visade det sej att jag sovit i mer än tre timmar! det visades typ sex avsnitt i rad av det där underliga programmet, därför det var samma när jag somnade som när jag vaknade.

image46


efter allt onyttigt på kalaset igår så kände jag att en riktig motionsrunda kunde behövas. så jag hoppade i gympadojjorna och gick en långrunda i rask takt. jag gick och gick och gick. var ute i 135 minuter, det vill säga två timmar och en kvart. INTE ILLA VA?

image45

min digitalkamera är på service för den har blivit helkonstig, så jag tog lite bilder med mobilen :) det funkar ju rätt bra det med.. fast inte riktigt samma upplösning.



Kommentarer
Postat av: emelie

söndagar är värsta slappdagarna, skönt =)

2007-09-30 @ 19:33:10
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0