inspiration.

IGÅR var jag på IKEA, med min mamma. åkte dit mest för att göra något, komma bort lite. vi handlade inte så mycket, men man kan ju inte åka till ikea tomhänt, då måste man vara knäpp. så nu har jag laddat upp ordentligt med värmeljus och fina blockljus inför den mörka delen av året. köpte ett jättefint svart fat som jag fixat riktigt höstfint med de nya ljusen i.

lördagskvällen spenderade jag sittandes på golvet tillsammans med mossa, taggiga grenar och hortensia. och såklart simon, men han fick sitta i soffan o titta på tills jag var klar med mina fins skapelser. nån som vill se?

     
 

image40

NU HAR JAG DET RIKTIGT HÖSTFINT HEMMA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0