SHREK THE THIRD

SÖNDAG IGEN...

idag har jag jag varit och fikat med mina gamla vänner från vägvisaren... alla i vårt "cykelgäng", utom jens som hade annat för sej. kul att träffa dem. vi konstaterade att vi inte träffats allihop på en gång, sedan nån gång i april då vi fikade på greven. extra kul att träffa dem idag! vi är alla så olika, men har så kul ihop :) rätt sjuk humor faktiskt. alla samtalsämnen spårar ut i totalt osannolika fantasier.

efter fikan hängde jonna och mikael med hem till mej. vi kollade på shrek 3. måste säga att jag blev liiite besviken. ettan  var ju helgrym, tvåan var bra, men trean, den var bara hyfsad. kunde nog varit utan den faktiskt. fast nu har jag ju sett den i alla fall.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0