en sväng på stan...

FIKA PÅ TRE Gimage68

skoj att träffa det gamla gänget från förr! jag, madde och fian bokade in en fika idag, men när vi genade genom H&M så träffade vi på systrarna månsson, som gärna hakade på fikan. vi satte oss på gylles, tre g, nere vid parken. majoriteten beställde in varma mackor :) jag tog veggie och sen tsatsiki på det. GOTT GOTT! och såklart en chokladmuffins till efterrätt. ingen fika utan min älskade muffe.

vi pratade om det mesta runt fikabordet. jag kan inte ens minnas när vi träffades allihop på samma gång. kanske när madde tog studenten i våras. i vilket fall så är det väldigt längesen och det var jätteskoj att ses igen :)

det blev såklart en vända på stan också. vi hamnade mest på underklädsavdelningen och det blev ett himla liv i provrummen när alla stod och provade i varsitt provbås samtidigt. HAHA!!! det blev tillslut fynd för oss alla tror jag. FRESH!

ida och jag har bestämt att vi ska på veromodas clubkväll vid 19 idag. jag hittade en jättefin tubklänning som skulle vara väldigt passande till nyår. och eftersom det är halvapriset på en valfri vara ikväll så känns det extra lockande att köpa den idag. får väl se om jag hinner roffa åt mej den när portarna öpnnar. ida och jag ska nämligen hänga på låset en halvtimme innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0