BLÅBÄRSPAAAJ!

jag känner mej så ledig idag. eller egentligen inte. hans ringde mej igår och frågade om jag kunde hoppa in och jobba lite extra idag på min lediga dag, och visst kunde jag det. jag ställer väl alltid upp om jag kan. så jag har förberett en massa fina hjärtan till gravarna nu inför allahelgona helgen.

idag är det exakt ett år sen jag började jobba på kiosken. tänk vad tiden gårr fort! ETT HELT ÅR!!! jag minns första gången jag kom dit, folk överallt och intervjun gick på max två minuter. full fart, alltid 190. måste säga att mitt första år har varit jätteskoj, jag trivs bra och det är  härliga arbetskamrater och alltid mycket att göra. så för att visa min uppskattning så bakar jag just nu blåbärspaj som jag ska ta med och överraska mina kära arbetskamrater med imorgon :)  GOTTIGT!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Martina,
vad roligt att du har varit ett år där och trivs så bra! Du måste jobba väldigt mycket, då du hoppar in och så? :)
Blev lite sugen på blåbärspaj nu...
:)
kram

2007-10-31 @ 16:28:17
URL: http://killaparty.blogg.se/
Postat av: Jessica

ojoj, och du tycker att dem behöver en hel blåbärspaj eller?;D haha!

2007-11-08 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0