städdag

idag har jag haft riktigt julstädning! jag började dagen med tvättsugan, kl 07.00. sen diskade jag, dammsugade, torkade golven, sorterade papper och skräp, putsade fönstrena, gjorde en dörrkrans och dammade alla hyllor. allt för att göra det fint inför advent till helgen. nu är till och med några tomtar uppe :) börjar få det riktigt julfint i mitt lilla hem nu!

och så har jag varit ute på slottsbacken och amiralen en runda också. skulle försöka hitta en utomhusslinga med 20 lamor, fast det verkar hopplöst. fick köpa en med 40 istället.

har gått lite på stan också... fast inget speciellt inhandlat egentligen.

får lägga in lite bilder på mina fina skapelser till helgen,  då det är första advent. då ska ju allt tändas! så mysigt!!!

imorgon blir det jobb igen. (och 13 dagar framöver, utan ledighet i mellan...) pappa kommer och hämtar mej efter jobbet, sen ska vi käka kebab, sen åka till kallinge och kolla hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0