jobb, jobb, jobb... och jul.

har blivit mycket jobb på senaste, det är ju jul. har jobbat sena kvällar och alltför många dar i sträck. det tär på kroppen... det börjar kännas att man är lite sliten. MEN, det är ju som sagt bara jul en gång om året! sååå, man får stå ut, det är ju faktiskt roligt att jobba :) fast man orkar kanske inte riktigt så mycket som man vill. men jag är ju ung och frisk, så lika bra att jobba hårt medans man kan, hehe. blir ju mycket pengar till min resa! :D

just nu håller jag på och kalasfixar i mitt lilla hem. jag fyller ju 20 imorgon, så släkten kommer hit på fika. slutar jobbet vid fem, sen är det bara att kasta sej på cykeln, för gästerna kommer redan vid halv sex. alltid lika trevligt att fylla år när man valt floristbranschen... (alltid lika trött och utmattad just den dan...)

GOD JUL ALLIHOPA!
(skulle vara trevligt att veta vilka som läser min blogg... för jag har ju trots allt en återkommande siffra i statistiken. får dock sällan kommentarer, så jag tycker därför att ni kan anstränga er och skriva en rad eller två. det är ju jul och allt!!!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Jag brukar läsa din blogg! Så mig kan du räkna med i statistiken :)
God jul!

2007-12-23 @ 16:49:37
URL: http://killaparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0