columbus

kent... ny platta, ny turne. men, hur dålig tajming är det inte att de äntligen kommer till karlskrona och spelar igen, fast den 8 februari, då jag är i australien! åhh vad illa... blev riktigt besviken när jag upptäckte det. fast vad kan konkurrera ut min australienresa? INGET! inte ens kent faktiskt... har ju sett dem tre gånger innan, så det känns ju inte helt förfärligt i alla fall, men ganska surt.

nya singeln. helskön!



*
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt
Håll mig älskling nu.
*


för övrigt så är jag inte jätteimponerad av plattan... men, den var ju tvungen att få infinna sig i min samling :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0