7 dagar till självaste julafton.

idag är det exakt en vecka kvar tills julafton. kan fortfarande inte förstå. det är verkligen jul.

julafton kommer att spenderas ute på ön, tillsammans med familjen. det blir alltid mycket stök och gnäll, men också alltid världens härligaste när vi väl har satt oss till ro vid granen. det är till precis den studen som jag längtar. för detta året ska jag faktiskt jobba på julafton. kommer förmodligen att missa kalle anka... vilken synd. kalle anka är ju en stor del av julen, mycket viktigt på julafton. men... vad gör man? så när jag äntligen har slutat jobbet på julafton och kommit hem till aspö så kommer allt att vara serverat. oj vad skönt! att bara få sätta sej ner och njuta :)

nu sitter jag och slår in de sista julklapparna. inte för att jag har köpt speciellt många, men ändå. de blir fina :) tycker det är rätt kul att göra paket. fast ännu roligare att få ge bort dem. det är det bästa. men det är ju såklart roligt att få också :)

jag har sädat mitt lilla hem igen, hoppas det kan hålla sig rent och fint nu fram tills min födelsedag. orkar inte städa mera innan dess. ska ju jobbar varje dag, och sena kvällar. hinner med andra ord inte.

har även lagt julkorten på lådan. fick lite panik imorse när jag hade hoppat på cykeln, och insåg att jag hade glömt att posta julkorten. tanken har terrat mej hela dagen, så det första jag gjorde när jag kommit hem från jobbet var att springa bort med dem till den stora röda julkortslådan utanför wachtmeister. phuu, ett bekymmer mindre.


33 dagar kvar!

GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0