20 årsfest och julklappar

mitt liv är ganska intensivt just nu. det händer en massa saker hela tiden och jag är sysselsatt nästan jämt. jobb på dagarna nu hela december och sen alltid nåt efteråt. så är ganska trött när man väl sitter ner o gör ingenting. fast skönt att ha o göra, så man slipper tänka så mycket.

igår hade anna sin 20-årsfest :) det var jag och sen hennes jobbkompisar från tåget. det var jättekul! och så blev det mycket fina tårtor :) mums! och ballonger överallt! efter blev det utgång o dans, wihoo!

idag har jag varit runt med mamma och pappa och handlat julklappar. de säger att jag inte ska köpa några julklappar nu när jag ska åka iväg. men nåt måste jag ju köpa till dem. så fick det mesta uträttat idag faktiskt. bara lite småsaker kvar nu. kan förhoppningsvis slutföra julklappsuppdraget nästa söndag, då jag är ledig nästa gång.

jag har ingen som helst julkänsla i år. tror det beror på att jag bara längtar efter resan. jag vill ju åka NUU! julen kunde vi faktiskt ha hoppat över... vill bara att den ska försvinna så fort som möjligt nu. så det kan vara 19 januari snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0