nästa investering.

JAG VILL HA EN NY MOBIL SOM ORKAR TA EMOT BILDER!

har hittat en superfin sony ericsson walkman mobil som jag förmodligen ska köpa, w660i. den röda såklart! jag har verkligen fastnat för det där med röda telefoner, mina senaste två har båda varit röda. fast sony ericsson lär väl vara betydligt bättre en samsung som jag haft innan. det är ganska dyrt att köpa en ny flashig telefon. kommer att kosta mig runt 3000kr. men idag fick jag min semesterersättning från jobbet så jag kanske skulle använda lite av pengarna för en välbehövlig investering av en ny mobil.

image25
visst är den bara hur fin som helst?! kan man vara kär  i en telefon? :)


/martina
- njuter av semester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0