martina, hilda, alfred

FÖR NI ÄR SÅ SÖTA!!!

igår var jag lite barnvakt åt HILDA och ALFRED, en jobbarkompis små barn på 2 och 4 (snaart 3 och 5). JAG ÄLSKAR DEM! :)


image28
vi bakade chokladbollar.


image29
vi såg ASTERIX på film.


image30

image31
vi snurrade i min blommiga fåtölj :)


image32
vi brottades och kittlades på min röda mjuka matta.


image33
vi ritade fina teckningar.


image34
vi åt äpple och kex.


image35
vi hade jätteroligt :)

sen åt vi makaroner och köttbullar med ketchup. och fikade med våra jättegoda chokladbollar när mamma hanna kommit för att hämta upp de små sötingarna. sen följde jag med dem hem, fast de var inte riktigt samma glada barn i mammas sällskap. konstigt.

/martina
- väntar några år med den där barngrejen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0