MALMÖ C nästa!

MALMÖFESTIVALEN, HÄR KOMMER JAG!!!


13.38 då bär det av mot malmö med öresundståget. nu har jag äntligen semester (10 dagar)! den första helgen kommer att spenderas i malmö, då det är malmöfestivalen. det absolut främsta måstet är att se sahara hotnights. ikväll blir det fest och lite mindre liveband. förmodligen slagsmålsklubben. de är ju störtsköna att hoppa runt till :) det blir jag och moster och hennes kompisar. imorgon blir det förhoppningsvis en massa bra shopping och sen till kvällen återigen fest och musik! det kommer bli en fullspeckad helg och säkert en hååård söndag. har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka hem på söndag eftermiddag eller om det blir på måndag. får se hur vädret blir helt enkelt. om de är fint väder och sol så vill man ju såklart ligga på ribban :)

image26
SAHARA HOTNIGHTS



kan bara inte sluta höra låten "vi drar till malmö" med timbuktu i mitt huvud. för snart är jag där! wohoo!


/martina
- cheek to cheek

Kommentarer
Postat av: Jess

Hoppas du har det kul, lyllos !!

2007-08-18 @ 14:16:42
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0