tjejkväll

igår, lördag, var en händelserik dag. först jobb, sen middag och sen middag kombinerat fest.

första middagen var ute på aspö, med farmor, farfar, mamma, lillebror och sen farmors syster och man och en son. har inte träffat hennes systers familj sen jag var liten tror jag. minns ju knappt dem. lite konstigt... men det var väl trevligt. god mat framför allt! hade inte ätit sen frukosten, så det blev ju ett lass.

jag spenderade två timmar på aspö, sen tog jag färjan tillbaks och åkte ut ill ulrika i lyckeby. hon hade anordnat tjejmiddag med fest. mycket trevligt! och även god mat. jag känner mej dock inte riktigt så vuxen att jag vågar ge mej på och smaka oliverna.  men jag provade det mesta!

kvällen slutade med utgång. blev nivå, som oftast. jag ulrika anneli och marianne. vi dansade och hade kul! träffade också en mycket trevlig amerikan. kul o få prata lite engelska såhär innan man åker. värma upp lite liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0