sista dagen...

idag är det fredag. idag har jag jobbat min sista dag  på kiosken inom detta halvåret... känns lite konstigt när man tänker på det. fast det har inte varit speciellt annorlunda idag. precis som vanligt faktiskt. full rulle!

har försökt få nån ordning på min packning nu ikväll... men jag tycker inte jag kommer nånvart. känns som att allt jag vill ha med, inte kommer att få plats om man ska hålla vikten. får väl gallra ut lite mera... fast är så väldigt trött just för tillfället, så orkar ingenting. bara sitter här och hänger i min ensamhet.

imorgon ska jag jobba med mina systar på lindohfs. sen efter jobbet ska jag ut till ön och äta middag hos farmor och farfar, med en liten del av släkten... jippi... hinner väl va där i knappt två timmar, sen åker jag tillbaks till stan för att ta mej till nästa fest/middag hos syster ulrika. kul att träffa alla sådär över en fest innan jag åker, ska bli skoj! hoppas även på utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0