sista dagarna...

jag har fått blandade känslor nu. det har kommit över mej att jag verkligen kommer att lämna människor och saker som jag tycker om här hemma. mina vänner, min familj och min fina lägenhet. alla fina platser jag brukar gå till. saker som jag ser och gör dagligen. allt detta, det som jag tycker så mycket om. nu blir jag borta ett tag. men allt jag räknat upp, det kommer ju att finnas kvar. det hoppas jag, det förväntar jag mej. för jag kommer ju tillbaka just för att det finns saker som betyder något för mej, här hemma. speciellt mina vänner! er vill jag aldrig förlora! <3

det andra som poppar upp i mitt huvud är att jag ska på världens häftigaste resa! det kommer bli fantastiskt, jag kan inte tänka mej något annat. man brukar ju säga att det blir vad man gör det till, och jag kommer göra det till min livs bästa tid!

sydney, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jaa, nu när man ringer till blomsterkiosken är de ingen rolig människa som svara!
snyyyyft! lämna mig här ensam blev dårarna

2008-01-17 @ 10:36:16
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0