ledig onsdag

idag har jag uträttat en massa. dagen började med tvättning. hade ställt mobilen på väckning till 06.45. så när jag vaknat till ego med the sounds, så var det bara att samla ihop tvätten och pallra sej ner till tvättstugan, pigg eller inte. när första maskinen var inlagd så gick jag faktiskt tillbaks och la mej i sängen igen... gick inte upp förräns kvart i nio! skönt!

när allt tvättande var klart gick jag ut på stan. först till fotoaffären och tog kort på mej för att skicka in ansökan om internationellt körkort, så jag får köra i australien. sen till mina vänner o systrar på lindohfs. lånade skrivaren så jag kunde skriva ut min engelska översättning av slutbetyget. gick därefter till gamla skolan, men rektorn var inte där, så jag gick hem igen... städade lite och gav mej sen ut på stan igen.

gick en sväng på stan med emma. längesen vi sågs, så var rätt skoj. vi pratade om allt möjligt och skrattade som vanligt åt det mesta. vi köpte benvax och fick ont bara av att tänka på  den kommande smärtan vi skulle ge oss in på.

efter ett varv på stan så gick vi hem till mej och lagade mat. eller jag lagade. sen sprang vi upp till skolan så jag äntligen fick mina betyg underskrivna av rektorn.

åter hemma hos mej så var det dags för färgning av emmas hår och därefter vaxning av ben. fick samla ordentligt med mod innan man vågade dra första. men sen gick det undan utan problem. i alla fall för min del. emma var lite mesigare, hehe. så nu har jag alldeles mjuka lena fina ben! helt underbart! lagom snygg för beachen i sydney nu!

kvällen bjöd på hockey på arenan. tyringe mot khk. inte så värst spännande match, men ändå kul att komma iväg litre och göra nånting.

nu sitter jag här och hänger, men ska strax gå och lägga mej. hoppas ni andra haft en lika givande dag som jag!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0