helg?

JOBBA JOBBA JOBBA....

återigen en helg fylld av jobb. fredag, lördag söndag. fast det går fort, alldeles för fort. ALLT GÅR FÖR FORT! imorgon efter jobbet ska jag följa med simon på hans kusins 20-års kalas. har ju träffat linus innan och känner till hans tjej, men inte mycket mer. släktkalas är ju alltid lika trevligt? hm, hoppas det blir okej. på söndag blir det förmodligen hockey efter jobbet. karlskrona vs kallinge på arenan. STOOORT för alla hockeynördar här i karlskrona. (jag räknas dock absolut inte till denna kategori). långt ifån hockeyfantast faktiskt. tycker mest det är kul att göra nånting och se alla människor som är i extas i den stora ishallen. (förstår mej egentligen inte alls på hockey, försöker hänga med pucken, men verkar alltid titta åt fel håll då jag missar alla mål). det är så otroligt bra stämning i hallen så man blir så glad och det är ju kul! lite extra energi är väl aldrig fel?

måste bara säga att jag sålde 49 st passion rosor (40 cm) idag till en man, stjärna i kanten TACK! det är vid såna tillfällen man verkligen får känna styrkan i sina floristhänder. tur man har såna skills :) buketten blev fantastiskt pampig!

/martina
- florist javisst! :)

Kommentarer
Postat av: Jess

jäääklar, inte dåligt att köpa så många ;D

2007-09-21 @ 21:31:48
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0