LÖV LÖV LÖV

ÄNTLIGEN LEDIG

nu har jag jobbat klart denna helgen, fredag lördag söndag. har varit jätteskoj faktiskt! många kunder har varit extra trevliga och snälla, till och med berömt oss :) det har varit mycket att göra och vi har sålt otroligt bra. detta var bara försmaken av nästa helg då det är allahelgon och riktig gravsmycknings tid. då lär det bli mycket att stå i. fast roligt att ha fullt upp på jobbet.

igår var jag och simon och spelade badminton ute på arenan. det är jätteskoj med badminton! sen gick vi den korta slingan på 3 km.

nu faller alla löv! det är löv överallt och jag börjar undra vart alla ska ta vägen. de bara ramlar ner och stökar till det. och sen tar det jääätteeelång tid för dem att förmultna, speciellt eklöv. det har jag lärt mej nångång :)

image74
(fast jag har nog aldrig sett en björk med röda löv...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0