halvsjuk

SNOR OCH SLEM

nu har jag blivit förkyld igen. har ont i halsen och öronen... drygt! känns typ som jag ett ton snor i hjärnan och halsen.

igår fyllde lilla söta hilda 3 år :) GRATTIS!

jag funderar på att gå och klippa mej idag. men hur? har alltid så svårt... nu har ju permanenten från förra året så gott som försvunnit. behöver klippa bort de slitna halvlockiga topparna.  jag har varit hos frisören typ 3 ggr i hela mitt liv. nu lät det som att jag aldríg klipper mej, men så är det inte. mamma brukar fixa det hemma. tycker det funkar bra. blir ju betydligt billigare än att gå till frisören. helt gratis faktiskt :) men nu vill jag göra nåt lite ovanligare. har ju haft samma frisyr hur länge som helst. nästan i alla fall... tips för förnyelse?

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0