balkongfint

FINT VÄDER IDAG :)

idag har jag varit ledig. på förmiddagen var jag ute och gick en runda med linda och liisa. sen gick vi upp till våra vänner på lindohfs och fikade med frallor och mina hembakta muffins :)

när jag kom hem var jag så trött så jag somnade på soffan... skönt! sen var det bara att ta fram dammsugaren och gå igenom alla rummen... det behövdes verkligen! men nu är det fräscht och fint igen :)

efter fyra kom pappa och mamma hit. pappa hjälpte mej att sätta upp min balkonglåda som stått på en stol hela sommaren. nu är den uppsatt och omplanterad för hösten och vintern. min balkong är faktiskt den finaste av allas i det här huset. inte för att den är något speciellt egentligen, men det är liksom ingen annan som bryr sej verkar det som. tråkigt tycker jag. om man inte har nån trädgård får man ju anstränga sig lite i alla fall och göra lite mysigt på balkongen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0