lördag, wihoo, nej?

vad händer?
ja det kan man ju undra...

jag är helt otroligt trött och utmattad! känns som att klockan är minst åtta. jag skulle nog kunna gå och lägga mej nu på en gång faktiskt, och somna utan problem... har legat i soffan nu sen jag kom hem vid tre och kollat på tv. skönt bara få göra ingenting efter allt stress på jobbet.

hade funderingar på utgång ikväll, men verkar inte bli något. dels så är jag inte så sugen (i alla fall inte precis nu), och dels så har jag ingen att gå ut med.

imorgon är jag äntligen ledig igen. min andra lediga dag i denna månad, härliga december... tänkte att jag skulle ge mej ut på stan en runda imon för att slutföra årets julklappsuppdrag.


35 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0