in this moment...

nu sitter jag här och försöker mej på att skriva en enkel packlista inför resan... fast det känns ganska hopplöst, med tanke på att ungefär hälften av vad jag vill ha med mej, kommer att få plats.

tänkte också att jag skulle göra en liten fusklista på lite fackord. kan ju va bra att ha, faktiskt ;) haha!

imorgon blir det jobb på lindohfs, hos mina fina systrar :) ska även till infektionskliniken och snacka om vaccinationer, och eventullet få nån spruta. sen efter jobbet ska jag och lina ner och kolla in skolans julmarknad! se om dom fått ihop nåt fint, hehe. mest för att det är så mysigt, och såklart kul att träffa de gamla lärarna :)


39 dagar kvar tills flyget lyfter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0