hard work

idag har jag vaccinerat mej mot hepatit a, gulsot. kan ju va bra, vet ju aldrig vad som kan hända.

jag har också köpt en jättefin röd resväska! :) hoppas bara att allt får plats, fast det bör det väl göra? kanske får trycka lite extra...

var nere på skolan julmarknad en runda innan också, med lina och emma. inte så mycket grejer detta året. men jag köpte lite bröd på beställning av mamma och en marsipangris (juklapp till pappa).

imorgon blir det jobb igen. tänk att det verkligen är den 13 december imon, alltså luciadagen! tiden går galet fort. jag hinner inte med! fast den får gärna gå fort nu fram tills jag åker, men sen kan den väl bromsa in lite? så min resa blir låååång och fantastisk?! :)

blir förmodligen lite julbak imon också. lina och jag tänkte göra julgodis och dricka gögg och äta lussekatter och lyssna på julmusik och bara få så mycket julstämnning!


38 dagar kvar... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0