1 månad, exakt!

idag är det den 19 december, vilket förstås betyder att det är precis en månad tills jag är påväg till australien! tänk att om en månad vid just den här tiden så sitter jag på ett flygplan, påväg från hongkong  till sydney! :)

det känns fortfarande helt overkligt. ska verkligen jag åka till australien?! JAAA! det ska jag! men jag kan inte förstå det. allt känns bara som en stor dröm. har inte riktigt fattat att jag ska bo, leva och jobba i ett helt främmande land. jag känner inte någon och hittar ingenstans. det hjälper inte hur många gånger jag än nyper mej i armen, jag förstår inte ändå. det känns så overkligt, men det är på riktigt. JAG SKA VERKLIGEN ÅKA DIT! JAG SKA TILL SYDNEY!




JAG VILL ATT DET SKA VARA OM EN MÅNAD IDAG!
NUUU!!!
JAG VILL ÅKA NUUU!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0