sommarväder?

JAG KAN INTE FÖRSTÅ HUR DET KAN REGNA SÅHÄR MYCKET!!

det är ju helt otroligt.. hade tänkt att jag skulle ut och gå en liten sväng nu vid åtta tiden, men just nu är det värre än skyfall ute. det bara dånar genom fönsterrutan. jag hatar när det regnar. fast jag älskar det på samma gång. det kan ju vara fantastiskt mysigt att krypa ner under filten i soffan och bara ligga och lyssna på hur regnet slår utanför. det är ju skönt så länge man slipper få det på sig.

men vad har det blivit av sommaren? har den glömt bort oss här i sverige eller har den kanske tagit semester? eller så har den gått in i en långvarig strejk mot oss sol- och sommarälskare. tycker faktiskt inte att det känns som att nästan hela "sommaren" har passerat. det har ju mestadels varit regn och blåst. hör ju bara om en massa översvämningar på nyheterna. meterologerna har lovat sol tusentalts gånger under juni, juli, augusti. jag har slutat tro på dem. det stämmer ju sällan ändå. man får ta dagen som den kommer och se vad det blir av den.

jag har aldrig nånsin varit såhär vit eller blek som jag är detta året. har hunnit ligga ute i solen kanske fem, sex gånger på sin höjd. beror till en viss del på att jag jobbat ganska mycket denna sommaren, men jag tänker ändå skylla det mesta på det urkassa sommarvädret! har inte blivit speciellt mycket badande heller. tråkigt när det blir såhär. på sommaren vill man ju ha solsken och värme från morgon till kväll!


/martina

-solen var är du?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0