HÖST

JA, NU ÄR DET FAKTISKT HÖST...

men har det verkligen varit sommar? jag kommer inte ihåg den. vad är en sommar som man inte minns?! jag har inte ens blivit solbränd. jag har inte hunnit ligga på stranden, inte hunnit bada och inte hunnit njuta av solen. kanske inte så konstigt, allt jag nämnde grundas på sol och värme, vilket det inte har varit speciellt mycket av denna "sommaren". fast det känns ändå ganska bra, jag har ju inte missat så mycket när jag jobbat så gott som hela tiden. skulle kännts värre om det varit fint väder och alla andra varit bruna och fina. jag hoppas att det blir en fin höst, att den varar länge så att det kan bli fina, färgglada löv på träden. det är så vackert! jag får nog erkänna för mej själv att jag faktiskt tycker om hösten. jag tycker om när det sakta sakta blir kallare och kallare och mörkare och mörkare för att sedan bli vinter. kan man bli facinerad av årstiderna? nej nu tror jag att det börjar slå runt för mej...

jag ser fram emot nästa sommar, då ska jag ha lång semester och bli riktigt sommarbrun :)

/martina
- på med
vantarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0